HTML

Médiatár - DEENK

A Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár Médiatárának blogja elsősorban zene és film témában Honlap: http://media.lib.unideb.hu/ Email: mediatar@lib.unideb.hu

Friss topikok

Könyvtárak a tudományért, kultúráért, művelődésért

mediatar 2012.02.06. 15:30

„Könyvtárak a tudományért,
kultúráért, művelődésért:
az intézményi könyvtárak új szerepe”

a Debreceni Egyetem könyvtárában szombaton lezajlott program keretében

az Egyetemi Könyvtárigazgatók Kollégiuma és a határon
túli magyar felsőoktatási intézmények könyvtárai közötti
együttműködési megállapodás aláírására került sor.

A rendezvény az alábbiak alapján zajlott le:


8.30 A DEENK Bölcsészettudományi és Természettudományi
Könyvtár megtekintése
10.00 Megnyitó
Köszöntőt mond:
Dr. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter

/az időjárási viszonyok miatt nem tudott részt venni/
Levezető elnök: Dr. Jávor András
oktatási rektorhelyettes, Debreceni Egyetem
Előadások:
Dr. Kántor Zoltán, igazgató, Nemzetpolitikai Kutatóintézet:
Nemzetpolitikai stratégia és az egységes Kárpát-medencei
oktatási tér
Dr. Vančone Kremmer Ildikó, dékánhelyettes, Nyitrai
Konstantin Filozófus Egyetem: Közép-Európai Tanulmányok
Karának szakkönyvi ellátottsága
Dr. Héder Ágnes, könyvtárigazgató, Selye János Egyetem:
A révkomáromi Selye János Egyetem könyvtárának
első hét éve
Dr. Virágos Márta, főigazgató, DEENK:
Könyvtár az egyetem szolgálatában
Dr. Koltay Klára, főigazgató-helyettes, DEENK:
Magyar nyelvű tartalomfejlesztések
Petró Leonárd, referens, DEENK:
Felhasználóképzés a Debreceni Egyetemen

Az Egyetemi Könyvtárigazgatók Kollégiuma és a határon
túli magyar felsőoktatási intézmények könyvtárai közötti
együttműködési megállapodás aláírása.
12.30 Fogadás

***

a program kapcsolódott a

„100 éves a Debreceni Egyetem”

rendezvényeihez

http://centenarium.unideb.hu/node/2

Címkék: a könyvtárak kultúráért tudományért művelődésért

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediatar.blog.hu/api/trackback/id/tr894072073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása