HTML

Médiatár - DEENK

A Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár Médiatárának blogja elsősorban zene és film témában Honlap: http://media.lib.unideb.hu/ Email: mediatar@lib.unideb.hu

Friss topikok

Tetthelyek és könyvtárak - Kutatók éjszakája 2011 Debreceni Egyetem

mediatar 2011.09.23. 11:08

 

Tetthelyek és könyvtárak

Tudományterület: Bölcsészettudományok

Szervező: Debreceni Egyetem

Cím:4032 Debrecen, Egyetem tér 1. (Egyetem tér 1.) - Térkép ide kattintva érhető el

„TETTHELYEK ÉS KÖNYVTÁRAK”

Időpont: 15:00-23:00

Helyszín: Főépület

„KrimiTár” – Könyvkiállítás a Debreceni Egyetem könyvtárainak érdekességeiből


(helyszín: DE Főép., az Egyetemi Könyvtár előcsarnoka, ill. az Élettudományi Könyvtár Médiatára)




15.00-23.00 „Olvass bele!” – Soknyelvű könyvsarok


Válogatás a világirodalom bűnügyi történeteiből magyar és idegen nyelven


(helyszín: DE Főép. 129. sz.)



15.00 „Tetthelyek és könyvtárak”: Krimi-vetélkedő gimnazisták számára


(helyszín: a DE Germanisztikai Intézetének Könyvtára, a BTK intézeti és tanszéki könyvtárai, ill. a DEENK BTEK)



18.00 „Kriminális” – Betekintés a krimi műfajába (tudományos előadások)


Moderátor: Karl Katschthaler



Előadók:


Prof. Dr. Bényei Tamás (Angol Irodalmi Tanszék):


    A bűnügyi regény keletkezése és az angol nyelvű krimi



Dr. Horváth Andrea (Német Nyelvű Irodalmak Tanszéke):


    Régi és új helyszínelők a német krimisorozatokban



Dr. Kálai Sándor (Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék):


    Simenon és a francia bűnügyi regény



(helyszín: DE Főép. 133/2. sz.)



20.00-23.00 – „Krimi-Marathon” – Nonstop filmvetítés


(helyszín: DE Főép. 133/2. sz.)

http://www.kutatokejszakaja.hu/2011/esemenynaptar/esemeny.php?id=419&menu_id=4

Címkék: film krimi egyetem médiatár debreceni 2011 bűnügyi éjszakája kutatók könyvtárak tetthelyek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediatar.blog.hu/api/trackback/id/tr843248011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása